referenties van onze Klanten

Huisman & Partners heeft vooral het MKB als cliënt. Wij zijn actief in de sectoren bouw, handel & techniek, gezondheidszorg en horeca. Omdat Woerden midden in het Groene Hart ligt, is het logisch dat ook agrariërs en aanverwante bedrijven cliënten bij ons zijn. Melkveehouders bijvoorbeeld, loonbedrijven, hoveniers enzovoorts. Ook in deze sectoren zijn we thuis.

Zoekt u een sparringpartner die uw bedrijf op koers houdt? Maak dan een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.

NIEUWSGIERIG NAAR ONZE KLANTEN?

Van Herk & Hoogendoorn, Jan Peter van Herk

”de klik was er meteen”

Het begon allemaal in Gorinchem op de RMV landbouwbeurs waar ik samen met mijn vader naartoe was. Ik ben begonnen met een eenmanszaak en mijn ouders een V.O.F., op dat moment zaten we vol toekomst plannen mede doordat mijn broer geëmigreerd was en mijn ouders hadden besloten de melkkoeien te verkopen. We spraken met Hans en er was meteen een klik. Niet veel later zaten we al aan de keukentafel en al snel waren wij klant geworden dit alles ondergebracht in een V.O.F. met de handelsnaam Van Herk & Hoogendoorn. Inmiddels is er veel gebeurd/verandert op ons bedrijf, we houden ondertussen zo’n 100 Black Angus koeien en daaromheen doen we veel activiteiten o.a. BBQ party’s, klompengolf en kinderfeestjes met als hoofddoel ons eigen product afzetten in de boerderij winkel.

Huisman verwerkt voor ons de administratie en salarisadministratie. We kunnen altijd aankloppen voor vragen en advies. Momenteel ben ik bezig met de overname wat spannende dingen met zich meebrengt. Dankzij de begeleiding van Kees van Barneveld  gaan we vol vertrouwen de toekomst in!

”Wat er ook gebeurt Huisman beweegt mee”

Alcuro logo

Alcuro Glas en Kozijnen B.V., Arjan Kriger

Rond de zomer van 2022 heeft Jan Kok van Financieringsgilde een bedrijfshypotheek voor ons geregeld. Ondanks dat het een flinke uitdaging was, omdat het om commercieel vastgoed ging, is het Jan toch gelukt om een financiering voor elkaar te krijgen! Persoonlijk ben ik hem daar nog steeds heel dankbaar voor! De reden waarom we voor Financieringsgilde gekozen hebben is een betrouwbare no nonsens zakenpartner in de persoon van Jan die meedenkt, ervaring en een netwerk meebrengt. Ik kan Financieringsgilde en Jan dan ook van harte aanbevelen!

Desmond Stevens, Borghese Financiën & Assurantien, Doorn

Als financieel dienstverlener heeft Borghese natuurlijk zelf ook de nodige kennis “in huis”. Echter de expertise en ondersteuning die Huisman & Partners ons biedt en de werkzaamheden die zij voor ons uitvoeren, maken het voor ons mogelijk dat wij ons 100% kunnen focussen op onze eigen business. De samenwerking met en ondersteuning van Marcel, die inmiddels alweer meer dan 20 jaar duurt, is voor ons daarbij cruciaal. Belangrijke werkzaamheden, zoals de jaarrekeningen en loonadministratie, worden keurig netjes en lekker snel afgehandeld. Maar er wordt ook tijd vrij gemaakt om gewoon even van gedachte te wisselen over bepaalde zaken. Dat is voor ons ook een belangrijke toegevoegde waarde.

Borghese logo

Mevrouw Nijssen, Estil Nederland, Alphen aan den Rijn

Wij van Estil Nederland hebben al zo’n ca. 30 jaar een fijne en nauwe samenwerking met de afdeling Personeel en Salaris van Huisman & Partners B.V.. Het contact verloopt altijd vlot, ze luisteren goed naar onze wensen en bij vragen of problemen gaan ze hier altijd gelijk mee aan de slag om ze op te lossen/ te beantwoorden. De afdeling Personeel en Salaris van Huisman & Partners B.V. staat altijd paraat en is altijd op de hoogte van de laatste markt ontwikkelingen.

Wij raden iedereen Huisman & Partners B.V. dan ook aan!

Mw. W. Nijssen

Janny Kok, Kokall Kozijnen en Bouw, Bunschoten-Spakenburg

Kokall Kozijnen en Bouw is gevestigd in Bunschoten-Spakenburg. “Huisman & Partners zit niet bepaald bij ons om de hoek,” aldus Janny Kok, “maar afstand doet er niet toe als je prettig met elkaar samenwerkt. We hadden direct al een goede klik met Liesbeth. Met haar kunnen we van alles bespreken, van fiscale zaken en investeringen tot onze toekomstplannen.”
“Mijn man en ik zijn allebei in de vijftig en we realiseren ons dat er een dag komt waarop we minder willen gaan werken of zelfs helemaal stoppen. Onze zoon werkt in het bedrijf. Als hij dat wil, dan bieden we hem te zijner tijd graag de mogelijkheid om de zaak over te nemen. Maar hoe pak je zoiets aan? Hoe zorg je dat je voor een goed pensioen en voor bedrijfsopvolging? Daarvoor hebben we de hulp van Liesbeth ingeroepen, en via haar die van collega’s met andere vakgebieden. Want dat is het mooie van Huisman & Partners: ze hebben meerdere expertises in huis.”

lees meer

“Liesbeth heeft een ondernemerscoachingstraject met ons gedaan. We hebben drie intensieve gesprekken met elkaar gehad en daaruit vloeide een A4-plan. Onze visie en missie, doelen en strategie staan nu helder op papier, samen met concrete acties om te komen waar we willen zijn. Iedere keer dat we Liesbeth spreken, komt ze op het plan terug. Zitten we nog op de goede weg? Hebben we gedaan wat we van plan waren om te gaan doen? Zo houdt ze ons op koers.”

“Door het coachingstraject zijn we serieus gaan nadenken over waar we mee bezig zijn en wat we eigenlijk willen. En doordat Liesbeth de voortgang bewaakt, gebeuren de dingen die we ons hebben voorgenomen ook echt. Die stok achter de deur voorkomt dat we alleen maar druk zijn met de dagelijkse dingen. Wij vinden de coaching en betrokkenheid van Liesbeth dan ook zeer waardevol.”

Kokall referenties

Dirk Jan van den Broek, Van den Broek Mechanisatie en Machinebouw, Moordrecht

In 2018 viert Huisman & Partners haar 45-jarig bestaan. Sinds 2011 is Hans van Schaik eigenaar van het kantoor waar hij al sinds 1994 werkt. Een van Hans eerste cliënten was Van den Broek Mechanisatie en Machinebouw in Moordrecht. Dirk Jan van den Broek vertelt:
“Begin jaren ‘90 was ons bedrijf nog vrij klein, met een man of vijf op de loonlijst. Maar we hadden grote plannen. De Rabobank vond dat we naar een groter accountantskantoor moesten overstappen. Zo kwamen we bij Huisman & Partners terecht.”

lees meer

“Hans van Schaik kwam elk kwartaal bij ons over de vloer. Dan controleerde hij de boeken en zette alle cijfers en feiten voor ons op een rij, zodat we overzicht en inzicht kregen. Dat ging destijds natuurlijk anders dan nu. We werkten niet met computers maar met fysieke grootboeken. Hans was een dag bezig om alles door te lopen en nam een lijstje naar kantoor mee van zaken die hij daar moest uitwerken.”

“In 1998 stapten we over op een softwaresysteem. We stopten er een bon in en er kwam een factuur uit. Revolutionair was dat. We werken nog steeds met dat systeem, al is het in de tussenliggende jaren natuurlijk verder ontwikkeld. Net als ons bedrijf: er staan nu achttien mensen op de loonlijst en we hebben een tweede vestiging.”

“Antoon van Huisman & Partners controleert nog steeds elk kwartaal onze boekhouding en zorgt voor overzicht en inzicht. Door de jaren heen is de nadruk steeds meer komen te liggen op met ons meedenken en advies geven. Dat is ook de meerwaarde van een goed kantoor, vind ik. Huisman & Partners zorgt dat we altijd weten waar we staan en wat onze mogelijkheden zijn. Daardoor kunnen we op tijd beslissingen nemen en optimaal gebruikmaken van bijvoorbeeld aftrekposten en subsidiemogelijkheden.”

“Of het nu om financieringsvraagstukken gaat, om personeelszaken of om de wetgeving op het gebied van persoonsgegevens: met al onze vragen kunnen we bij Huisman & Partners terecht. Recentelijk klopten we aan met de wens om het bedrijf over te dragen aan de volgende generatie. We zijn uitstekend begeleid bij de overgang van een vof naar een bedrijfsstructuur met meerdere B.V. ’s: de belastingdienst heeft alles goedgekeurd. Nu ben ik algemeen directeur van een werk-B.V. en zijn mijn zoons eigenaar van het bedrijf.”

“We zijn al sinds jaar en dag cliënt bij Huisman & Partners en nog steeds zijn we dik tevreden!”

Greet Kroese, Aannemersbedrijf D. Kroese BV, Vinkeveen

Greet Kroese is vaste klant bij Huisman & Partners. “Ze verzorgen voor ons aannemersbedrijf in Vinkeveen de loonadministratie en de jaaraangifte. Eenmaal per jaar nemen we met elkaar de cijfers door, maar ook tussendoor is er goed contact. Als ik vragen heb rondom mijn eigen administratie kan ik altijd even bellen of mailen en word meteen goed geholpen.” Ze vindt dat het kantoor goed geautomatiseerd is en waardeert de proactieve houding van de financiële dienstverlener: “Hans draagt regelmatig zaken aan waaraan we zelf nog niet gedacht hebben. Dat is voor mij doorslaggevend. Mijn boekhouder moet meer verstand van zaken hebben dan ikzelf.”

Arie Plomp, Plomp Funderingstechnieken, Papekop

Arie Plomp slaat met zijn bedrijf heipalen door heel Nederland: voor de aanbouw bij een woonhuis tot fundering van complete industrieterreinen. Zijn ouders waren al klant bij Huisman & Partners en hij heeft geen enkele reden om van financieel adviseur te wijzigen. “Huisman & Partners is een betrokken en betrouwbare partij gebleken door alle jaren heen. Het is fijn om met hen te sparren over toekomstplannen of financieringsmogelijkheden. Op basis van de cijfers geven zij een reëel advies, waarop we echt durven vertrouwen. Soms fluiten ze ons terug, soms geven ze een zetje. Dat heb je als ondernemer zo nu en dan gewoon nodig.”

Hans Ros, Rosco Catering, Utrecht

Als eigenaar van Rosco Catering in Utrecht verzorgt Hans Ros voor zowel de zakelijke als particuliere markt allerhande catering: van boterhammen tot bittergarnituur en van warme ovenmaaltijden tot complete buffetten. De Utrechtse ondernemer is heel tevreden over de dienstverlening van Huisman & Partners. “Al vanaf het begin heb ik er een vertrouwd gevoel bij. De medewerkers staan altijd voor je klaar en denken verder met je mee dan cijfers alleen. Er heerst een ‘no-nonsense’ mentaliteit: ze houden je met beide benen op de grond en helpen je bedrijf gezond te blijven. Huisman & Partners is echt een gedegen en betrouwbare partner.”